Vegan Harmony

MATERII DE BAZA PREMIUM, SOLUȚII EFICIENTE PENTRU FABRICAREA PRODUSELOR DE POST ȘI VEGANE, CÂT ȘI REZOLVAREA DEFICITULUI DE PRODUSE DESTINATE CLIENȚILOR CU INTOLERANȚĂ LACTICĂ!

Elena, o veche prietenă , mă sună într-o zi și îmi spune: ,,Sunt disperată! Știi că nu demult am fost diagnosticată cu intoleranță la lactoză, m-am informat destul de mult, iar acum marea mea problemă este că majoritatea produselor preparate și semipreparate din comerț conțin lactoză. Mai mult, trebuie să învaț să îmi reorientez stilul de a găti, să prepar fără laptele meu preferat. Știi cât îmi plăceau iaurtul și smântâna, să nu-ți mai zic de cașcavalul afumat! Vine vara și începe sezonul înghețatei, unde găsesc eu înghețată bună făra lactoză?” ,,Stai Elena, îi spun, hai să găsim o soluție!”
Elena are doar 45 de ani, de mică a crescut cu lapte de vacă și smântâna cremoasă, iar cașcavalul bun nu i-a lipsit din frigider niciodată. E adevărat că alergiile și răcelile se țineau lanț în viața ei, dar nu a putut niciodată să renunțe la „ bunăstarea familiei” pentru astfel de „nimicuri”.

Ce este intoleranța la lactoză ?

Intoleranța la lactoză sau deficit de lactază semnifică incapacitatea organismului de a scinda molecula de lactoză, prin funcționalitatea defectuoasă (sau absentă) a dizaharidelor. Este cea mai frecventă formă de intoleranță alimentară care se manifestă clinic prin simptome gastrointestinale induse de consumul de lapte și derivații acestuia.
Alimente care conțin lactoză: orice lapte de origine animală (chiar fiert) și produse lactate, mezeluri preambalate, brânză proaspată, cașcaval, iaurt, supe la plic și sosuri, făină, prăjituri, torturi, produse de patiserie, înghețată ciocolată, ketchup, muștar, maioneză, margarină, îndulcitori.

Întelege-ți clienții, lucrează pentru piața în creștere, asigură-ți succesul garantat!

Una din bazele strategiilor manageriale din marea industrie a panificaței, cât și HoReCa este analizarea specifică a profilului clientului. Elaborarea unui sondaj pe piața alimentelor non-animale salvează bani într-o companie care tinde spre dezvoltarea de noi produse destinate clienților vegani, vegetariani ori cu diferite intoleranțe.
Elena este unul dintre clienții tăi de care trebuie să știi că de acum încolo va căuta doar produse ce nu conțin lactoză. Pentru ea și pentru restul de aproape un sfert din populația adultă din România, trebuie să găsești alternative promițătoare atât traiului lor cât și afacerii tale.
Suntem în anul 2020, iar această problemă a intoleranței lactice este din ce în ce mai frecventă. Nu este deloc de neglijat procentul semnificativ aflat în creștere chiar și în această perioadă de încetinire economică.Mai mult, s-a creat un nou val pe piață: valul VEGAN. Grupuri de tineri, activiști ai asociaților de protecție a animalelor, semnalele medicilor și ale nutriționiștilor dau o notă crescătoare trend-ului deja cunoscut și în România. Se caută variante de produse comerciale care să satisfacă această piată începând cu simplele cereale până la gusturile cele mai rafinate ale produselor de cofetărie și gelaterie.

Este timpul să îți dezvolți afacerea! Pandemia actuala COVID-19 o oportunitate excelentă pentru dezvoltarea afacerii tale !

În contextul situației actuale, cu siguranță va trebui să te reprofilezi, să gândești și să reinventezi ceva în afacerea ta. Asocierea acestei boli actuale cu organismele găsite în corpul animalelor, cât și nenumaratele studii făcute în urma exploziei diferitelor boli apărute după anul 2000 și care au strânsă legătură cu marele consum de produse provenite de la animale, cu sigurantă vor ridica cota de creștere a numărului clientelei flexitariene, vegetariene, vegane, raw-vegane cât și a celor cu probleme de intoleranță lactică. Probabil va fi chiar și o cerință impusă a Organizației Mondiale a Sănatății în acest sens. Perioadele mari de post existente în țara noastră ajută ca în timpul acestora produsele fără lactoză să fie la mare cerere.

Laptele praf de soia HAPAX, unicul lapte praf PREMIUM din Europa, fără adaos de zahăr, fara E-uri, 100% curat! HAPAX cuvant grecesc inseamna primul.

Testat în diferite laboratoare din țară și din străinătate, acest lapte praf este folosit în industria produselor de panificație, a dulciurilor, a ciocolateriei, a gelateriei și a comerțului produselor vegane din Romania, fiind o materie de bază în fabricarea acestora. Prezent pe piața din Romania încă din 2007, HAPAX a dezvoltat o rețetă unică de lapte din soia pe care o fabrică și o recomandă cu succes in ultimii 10 ani. Garantăm calitatea ridicată a produselor HAPAX! Soia este o planta cu un conținut ridicat de proteine ( 38%) ceea ce o face sa fie alimentul de baza numarul 1 din lume fiind folosită de ani buni în diferite domenii. Datorită conținutului proteic ridicat este folosită deseori în alimentația si in produsele destinate sportivilor de performanță. Moderația este recomandată și în acest caz.
Ca o completare a cerinței laptelui vegetal, HAPAX aduce alte noutăți gustoase precum lapte praf din cereale, orez, cocos, susan cât și iaurtul instant natur folosit la diferite creme sau topinguri. Toate la aceeași calitate !
Produse in componenta caruia se foloseste laptele praf : fabricarea de biscuiti, blaturi, creme, ciocolata,glazuri, sosuri dulci si sarate, cozonaci, fabricarea prafului de inghetata de post, maioneze, a smantanii vegane, in diferite compozitii dorite unde este nevoie de lapte.

Text: Amalia Hegyi, consultant in produse vegane si activitati educative.

Hapax si Vegan harmony sunt fiicele societatii SC Brutus Construction SRL


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *